وقتی صحبت از طراحی داخلی و دکوراسیون به میان می آید، انتخاب یک سبک که بتواند زیبایی، سادگی در عین لوکس بودن را ارائه دهد کمی چالش برانگیز می شود، طراحی دکوارسیون به سبک کلاسیک یعنی اینکه شما هر آنچه را که بخواهید می توانید به مرحله اجرا در آورید، یک سبک سازگار با تمامی سلیقه ها!

کلاسیک و سبک دکوراسیون آن یکی از جذاب ترین انتخاب هایی است که افراد میتوانند انتخاب کنند به این خاطر که شما هیچ گاه از این سبک خسته نخواهید شد! به کار بردن متریال خوب، دکوریجات و انتخاب مناسب مبلمان نقش بسزایی در این نوع سبک دارد، اما این را به یاد داشته باشید که چقدر زیباتر می شود اگر بتوانید همین سبک را توسط یک طراح داخلی در مشهد اجرا کنید، چرا که طراح داخلی و دکوراسیون به خوبی می داند که چطور مبلمانی را باب سلیقه و سبک مدنظر شما انتخاب کند، او همچنین به خوبی می داند که هر نوع از دکوریجات متناسب کدام نقطه از منزل شما هستند و به طور کلی ترکیب رنگ ها و موارد دیگر نه تنها اموری تخصصی هستند بلکه در تمامی موارد نیز سلایق شما به کار گرفته می شود تا انتخابی که همیشه در ذهن داشتید به زیباترین شکل ممکن انجام شود.

زمانی که قرار است سبک کلاسیک برای منزل مسکونی یا حتی لابی هتل و یا هر کاربری خاص دیگری انتخاب شود یک سری الزامات برای آن وجود دارد که باید تماما رعایت شوند و تقارن به خوبی در این سبک رعایت شود، به ریزترین جزئیات پرداخته شده و در نگاه اول خیره کننده به نظر برسد.

برای دکوراسیون داخلی کلاسیک عناصر دکور الزامی است: مجسمه ها، شمعدان ها، لوسترها با آویز، قالب گیری گچبری، نقاشی ها، آینه ها و… اگر یک فضای داخلی کلاسیک را انتخاب کرده اید، باید مطمئن شوید که طرح رنگی آرام، بدون سایه های زرق و برق دار، بیشتر سایه های بژ و کرم است، اما ممکن است استثناهایی وجود داشته باشد. با کمک رنگ می توانید به ویژگی های مهمی دست پیدا کنید که این سبک را مشخص می کند. برای کلاسیک ها مهم است که احساس ثروتمندی، موقر و برازنده بودن داشته باشند. این را می توان با سایه های پاستلی انجام داد. همچنین همه رنگ های گرم خنثی مانند شنی، زیتونی، سایه های قهوه ای و ترکیبی از این رنگ ها مناسب هستند.

 

error: محتوای این صفحه محافظت شده است.